Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DaktiloFest

Aleksandra Hohnjec orcid id orcid.org/0000-0001-6968-3637 ; Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 367 Kb

str. 15-17

preuzimanja: 5

citiraj


Sažetak

Projekt DaktiloFest predstavlja inovativan pristup razvoju vještina daktilografije među učenicama prvog razreda obrazovnog programa Upravni referent. Budući da se razredno odjeljenje tijekom nastave dijeli u dvije grupe, poprati grafikoni u ovom tekstu prikazuju odgovore deset učenica iz grupe. Kroz kombinaciju individualnih i grupnih aktivnosti te radom u paru, učenice su stekle osnovna znanja i vještine te pokazale značajan napredak u brzini i točnosti pisanja. Svrha je ovog članka predstaviti inovativan i interaktivni projekt DaktiloFest kao model edukacije učenika o daktilografiji. Cilj projekta je educirati učenike o daktilografiji, pružiti im osnovna znanja i vještine te ih potaknuti na redovito vježbanje i stjecanje praktične vještine koja će im biti korisna u svakodnevnom radu i olakšati im samostalno uključivanje u tržište rada. Učenice su prepoznale važnost daktilografije kao preduvjet digitalne pismenosti današnjeg doba. Kroz projekt su ostvareni ishodi razvoja tehničke sposobnosti rada na računalu te postizanja točnog i sigurnog zahvata na tipkovnici uz pravilnu primjenu desetoprstnog slijepog zahvata na tipkovnici. Projekt je potaknuo razvoj kritičkog mišljenja, proaktivnost, prezentacijske vještine te suradnju i timski rad među učenicama. Rezultati evaluacije svjedoče o uspješnosti projekta u poticanju razvoja ključnih kompetencija i motivacije za daljnje učenje.

Ključne riječi

daktilografija; kritičko mišljenje; projektno učenje; vještine; proaktivnost

Hrčak ID:

322802

URI

https://hrcak.srce.hr/322802

Datum izdavanja:

1.7.2024.

Posjeta: 23 *