Daktilosfera, Vol. 1 No. 1, 2024.
Stručni rad
Prednosti i izazovi provedbe međunarodnih Erasmus+ projekata
Marija Dušek
orcid.org/0009-0004-6537-5513
; Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar
Sažetak
Program Erasmus+ predstavlja ključni segment europske strategije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport. Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar prepoznala je značaj uključivanja u Erasmus+ projekte i potencijal istih za povećanje konkurentnosti svojih učenika na tržištu rada te napravila značajan korak prema internacionalizaciji obrazovanja. Škola se uključila se u ovaj program s ciljem širenja svojih međunarodnih edukacijskih aktivnosti. Projekte smo započeli s jasnom vizijom proširenja perspektiva naših učenika i nastavnika kroz stjecanje novih znanja, vještina i kompetencija u međunarodnom kontekstu. Kroz Erasmus+ projekte škola je realizirala mobilnosti učenika i nastavnika u Dublin, Leipzig i Sevillu, nudeći jedinstvene prilike za učenje i profesionalni razvoj. U ovom radu opisane su inicijalne faze projekta, provedene aktivnosti, stečena znanja i iskustva, posjećene lokacije, te prednosti i izazovi vezani uz mobilnosti.
Ključne riječi
Erasmus+; mobilnost; znanje; vještine; kompetencije
Hrčak ID:
322803
URI
Datum izdavanja:
1.7.2024.
Posjeta: 24 *