Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Kako poticati razvoj daktilografskih vještina?

Sanja Cetinjanin Thes ; Upravna škola Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 497 Kb

str. 28-30

preuzimanja: 6

citiraj


Sažetak

Motivacija doprinosi aktivnom sudjelovanju učenika u odgojno-obrazovnom procesu te povoljno utječe na rezultate učenja, odnosno olakšava savladavanje ishoda učenja nekog predmeta i poboljšava razvoj specifičnih strukovnih vještina poput daktilografije. Motivacija se poboljšava kada učenici mogu jasno spoznati vezu između onoga što uče i svojih osobnih ciljeva i interesa. Učenici različito reagiraju na različite oblike motivacije te stoga kod odabira strategije treba voditi računa da vrsta i oblik motivacije budu prilagođeni uzrastu i individualnim sposobnostima učenika, ali i ciljevima koji se nastoje postići. Članak donosi prijedloge za poticanje ekstrinzične i intrinzične motivacije učenika prilikom poučavanja daktilografije, strukovne vještine pravilnog deseteroprstnog tipkanja, te strategije za povećanje motivacije kroz primjenu suvremenih nastavnih metoda poučavanja.

Ključne riječi

daktilografija; vještina; motivacija; razvoj; vježbanje

Hrčak ID:

322807

URI

https://hrcak.srce.hr/322807

Datum izdavanja:

1.7.2024.

Posjeta: 19 *