Daktilosfera, Vol. 1 No. 2, 2024.
Stručni rad
Timska nastava u srednjoj školi kao inovativni pristup obrazovanju
Aleksandra Hohnjec
orcid.org/0000-0001-6968-3637
; Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar
Sažetak
U svrhu postizanja maksimalne motivacije i uspjeha u poučavanju učenika u srednjoj školi, potrebno je koristiti različite nastavne oblike. Ovaj članak prikazuje primjenu interdisciplinarnog pristupa u nastavi povodom Europskog dana jezika u kojem su učenici vježbali pisanje sažetaka prema tekstu na engleskom jeziku. Kroz ovu aktivnost učenici su usvojili tehničke vještine sažimanja teksta, razumjeli važnost Europskog dana jezika te unaprijedili timske i komunikacijske sposobnosti. Ova metoda rada naglasila je važnost integracije različitih predmeta i suradnje među učenicima.
Ključne riječi
Europski dan jezika; sažimanje teksta; interdisciplinarna nastava; timski rad; jezična raznolikost
Hrčak ID:
322818
URI
Datum izdavanja:
1.12.2024.
Posjeta: 29 *