Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/https://doi.org/10.59323/k.15.2.6
Stavovi osnovnoškolskih i srednjoškolskih učitelja povijesti o audiovizualnim nastavnim sredstvima
Ana Tušek Kranjc
; Čazma, Hrvatska
Rona Bušljeta Kardum
; Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Razvojem tehnologije omogućen je brži i jednostavniji pristup audiovizualnim sredstvima te njihovom korištenju u poučavanju i učenju. U okviru
nastavnoga predmeta povijest moguća je široka primjena audiovizualnih
nastavnih sredstva koji zbog svojih primarnih karakteristika omogućuju
ostvarivanje temeljnih preduvjeta uspješnog procesa poučavanja i učenja: od motivacije do razvijanja viših kognitivnih procesa. U radu su
prezentirani rezultati istraživanja provedeni u okviru diplomskoga rada i
dobiveni su pomoću anketnog upitnika koji su ispunili učitelji osnovnih
i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Kvantitativna i kvalitativna analiza odgovora osnovnoškolskih i srednjoškolskih učitelja upozorile su na
vrlo često korištenje audiovizualnih sredstava u nastavi povijesti kao i na
prednosti i nedostatke njihova korištenja.
Ključne riječi
audiovizualna sredstva ; nastava povijesti ; nastavna sredstva ; poučavanje ; učenje
Hrčak ID:
323441
URI
Datum izdavanja:
12.12.2024.
Posjeta: 0 *