Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/https://doi.org/10.59323/k.15.2.6

Stavovi osnovnoškolskih i srednjoškolskih učitelja povijesti o audiovizualnim nastavnim sredstvima

Ana Tušek Kranjc ; Čazma, Hrvatska
Rona Bušljeta Kardum ; Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 515 Kb

str. 119-141

preuzimanja: 0

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 515 Kb

str. 141-141

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Razvojem tehnologije omogućen je brži i jednostavniji pristup audiovizualnim sredstvima te njihovom korištenju u poučavanju i učenju. U okviru
nastavnoga predmeta povijest moguća je široka primjena audiovizualnih
nastavnih sredstva koji zbog svojih primarnih karakteristika omogućuju
ostvarivanje temeljnih preduvjeta uspješnog procesa poučavanja i učenja: od motivacije do razvijanja viših kognitivnih procesa. U radu su
prezentirani rezultati istraživanja provedeni u okviru diplomskoga rada i
dobiveni su pomoću anketnog upitnika koji su ispunili učitelji osnovnih
i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Kvantitativna i kvalitativna analiza odgovora osnovnoškolskih i srednjoškolskih učitelja upozorile su na
vrlo često korištenje audiovizualnih sredstava u nastavi povijesti kao i na
prednosti i nedostatke njihova korištenja.

Ključne riječi

audiovizualna sredstva ; nastava povijesti ; nastavna sredstva ; poučavanje ; učenje

Hrčak ID:

323441

URI

https://hrcak.srce.hr/323441

Datum izdavanja:

12.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *