Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2
Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19
Fani Marinović
*
* Dopisni autor.
Puni tekst: hrvatski pdf 248 Kb
str. 217-235
preuzimanja: 0
citiraj
APA 6th Edition
Marinović, F. (2024). Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Napredak, 165 (3-4), 217-235. https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2
MLA 8th Edition
Marinović, Fani. "Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19." Napredak, vol. 165, br. 3-4, 2024, str. 217-235. https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2. Citirano 16.12.2024.
Chicago 17th Edition
Marinović, Fani. "Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19." Napredak 165, br. 3-4 (2024): 217-235. https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2
Harvard
Marinović, F. (2024). 'Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19', Napredak, 165(3-4), str. 217-235. https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2
Vancouver
Marinović F. Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Napredak [Internet]. 2024 [pristupljeno 16.12.2024.];165(3-4):217-235. https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2
IEEE
F. Marinović, "Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19", Napredak, vol.165, br. 3-4, str. 217-235, 2024. [Online]. https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2
Sažetak
Specifični uvjeti života i rada u 2020. godini suočili su pedagoge s novim zahtjevima zbog čega je naglasak u ovom radu postavljen na utvrđivanje njihove uloge u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Provedeno je kvalitativno istraživanje na uzorku od deset stručnih suradnika pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama diljem Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazali su kako je uloga pedagoga tijekom pandemije bila prvenstveno organizacijska i koordinacijska, a važnu ulogu pedagozi su imali u pružanju emocionalne podrške, ali i motiviranju učenika i nastavnika. Drugačiji oblik provedbe nastave zahtijevao je usvajanje novih načina komunikacije u čemu je svakodnevna suradnja pedagoga s ostalim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa bila ključna za uspješnu provedbu nastave.
Ključne riječi
nastava na daljinu; specifični uvjeti rada; stručni suradnik pedagog; uloga i zadatci pedagoga
Hrčak ID:
323744
URI
https://hrcak.srce.hr/323744
Datum izdavanja:
16.12.2024.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 0
*