Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.46917/st.15.1.3

Analiza percepcije Republike Hrvatske kao brenda – neke preporuke za izradu nacionalne strategije brendiranja

Jadranka Ivanković ; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Marin Mitrović
Diana Plantić Tadić ; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 680 Kb

str. 59-77

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Cilj rada bio je istražiti nacionalni identitet i imidž Republike Hrvatske
kako bi se identificirale mogućnosti i dale preporuke za izradu strategije
brendiranja Hrvatske. Prikazana je usporedna analiza percepcije
Hrvatske kao brenda na temelju provedenog istraživanja na uzorku
od 100 ispitanika iz Hrvatske i 100 stranih ispitanika iz 30 zemalja.
Kao što je i očekivano, hrvatski ispitanici imaju jače izražene pozitivne
stavove, iako su i strani ispitanici pokazali određene pozitivne
predodžbe o Hrvatskoj. Ispitanici Hrvatsku doživljavaju kao ugodno
i sigurno mjesto sa specifičnim načinom života što je dobra polazna
točka za brendiranje Hrvatske. Usporedba s markama high-end i
premium proizvoda pokazuje potencijal za daljnji razvoj Hrvatske kao
brenda. U radu su navedeni neki prijedlozi za brendiranje Hrvatske, kao
i ograničenja i preporuke za buduća istraživanja.

Ključne riječi

strategija brenda; zemlja kao brend; dimenzije brenda nacije; brendiranje nacije; Republika Hrvatska

Hrčak ID:

324784

URI

https://hrcak.srce.hr/324784

Datum izdavanja:

21.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *