Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46917/st.15.1.3
Analiza percepcije Republike Hrvatske kao brenda – neke preporuke za izradu nacionalne strategije brendiranja
Jadranka Ivanković
; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Marin Mitrović
Diana Plantić Tadić
; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj rada bio je istražiti nacionalni identitet i imidž Republike Hrvatske
kako bi se identificirale mogućnosti i dale preporuke za izradu strategije
brendiranja Hrvatske. Prikazana je usporedna analiza percepcije
Hrvatske kao brenda na temelju provedenog istraživanja na uzorku
od 100 ispitanika iz Hrvatske i 100 stranih ispitanika iz 30 zemalja.
Kao što je i očekivano, hrvatski ispitanici imaju jače izražene pozitivne
stavove, iako su i strani ispitanici pokazali određene pozitivne
predodžbe o Hrvatskoj. Ispitanici Hrvatsku doživljavaju kao ugodno
i sigurno mjesto sa specifičnim načinom života što je dobra polazna
točka za brendiranje Hrvatske. Usporedba s markama high-end i
premium proizvoda pokazuje potencijal za daljnji razvoj Hrvatske kao
brenda. U radu su navedeni neki prijedlozi za brendiranje Hrvatske, kao
i ograničenja i preporuke za buduća istraživanja.
Ključne riječi
strategija brenda; zemlja kao brend; dimenzije brenda nacije; brendiranje nacije; Republika Hrvatska
Hrčak ID:
324784
URI
Datum izdavanja:
21.12.2024.
Posjeta: 0 *