Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 21.12.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 21.12.2024.

Sadržaj

Puni tekst

Umrežavanje kao organizacijska i strukturalna prepreka za žene: Sustavni pregled literature (1985.–2021.) (str. 13-28)

Martina Topić, Christine Carbery, Adalberto Arrigoni, Teela Clayton, Niki Kyriakidou, Chian Gatewood, Sujana Shafique, Sallyann Halliday
Izvorni znanstveni članak


Analiza percepcije Republike Hrvatske kao brenda – neke preporuke za izradu nacionalne strategije brendiranja (str. 59-77)

Jadranka Ivanković, Marin Mitrović, Diana Plantić Tadić
Prethodno priopćenje


The Use of Social Networks in Croatian Political Discourse (str. 97-114)

Zdravka Biočina, Tomislav Karaula, Sunčica Žnidar
Prethodno priopćenje


Digital transformation of education on the example of private institutions of higher education (str. 115-134)

Konstanca Korenčić Kampl, Dubravka Maras, Bruno Raguž
Prethodno priopćenje


Perception of Eurovision as a political and entertainment event among young people (str. 135-157)

Korina Terek, Dejan Gluvačević
Pregledni rad


Posjeta: 0 *