Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Utjecaj pisanih bilježaka o učenicima na motivaciju učenika za daljnje učenje

Marija Hazdovac ; Upravna škola Zagreb
Natalija Šnidarić orcid id orcid.org/0000-0001-5501-2402 ; Škola za medicinske sestre, Mlinarska,


Puni tekst: hrvatski pdf 594 Kb

str. 117-131

preuzimanja: 18

citiraj


Sažetak

Bilješke o učenicima dio su procesa praćenja napredovanja i vrednovanja učenika i kao takve sastavni dio i pedagoške dokumentacije nastavnika. Vrednovanje postignuća učenika s jedne strane propisano je pozitivnim propisima, a s druge strane didaktičko-metodičkim te pedagoško-psihološkim uvjetima odgojno-obrazovnog rada. Iz navedenog proizlazi kako je nužno da su nastavnici kompetentni za kon- tinuirano praćenje napredovanja učenika, provođenje formativnog vrednovanja te kvalitetno vođenje pisanih bilježaka, a koje su usmjerene na uspjeh i postignuće te sadrže uputu za daljnje učenje. U ovom su se istraživanju ispitivali stavovi i mišljenja nastavnika, učenika i njihovih roditelja o kvaliteti i sadržaju pisanih bilježaka u e-Dnevniku, značenju bilježaka za nastavnike, roditelje i učenike te motivaciji pisa- nih bilježaka na daljnje učenje učenika. Također, ispitani su stručni suradnici pedagozi o kompetencijama nastavnika za vođenje kvalitetnih bilježaka, kao i prijedlozima što bi bilješke o učenicima trebale sadržavati, a da su dovoljno informativne i afirmativne. Prikazani su rezultati istraživanja te prijedlozi za unapređenje vođenja bilježaka o učenicima, kao i suradnji stručnih suradnika pedagoga s nastavnicima u tom području odgojno-obrazovnog rada.

Ključne riječi

bilješke o učenicima; motivacija za učenje; usmjerenost na postignuće

Hrčak ID:

326730

URI

https://hrcak.srce.hr/326730

Datum izdavanja:

11.1.2025.

Posjeta: 48 *