Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2024-12-3-03

ANALIZA PARAMETARA KVALITETE PRIJENOSA INFORMACIJA U UMJETNIČKOM PODRUČJU

Martina Hajdek orcid id orcid.org/0000-0001-5377-0357 ; Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Getaldićeva 2, 10000 Zagreb, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 2.111 Kb

str. 180-191

preuzimanja: 18

citiraj


Sažetak

U današnjem digitalnom dobu, gdje vizualni sadržaji poput slika i videa postaju dominantan oblik komunikacije, prezentacije zauzimaju središnje mjesto u prenošenju informacija i ideja. Kako bi se istražila njihova učinkovitost, provedeno je istraživanje usmjereno na ispitanike iz umjetničkog područja, s ciljem razumijevanja njihovih specifičnih potreba i očekivanja u kontekstu vizualne komunikacije. U sklopu istraživanja analizirani su ključni elementi prezentacije, poput estetskog dojma, jasnoće sadržaja, upotrebe boja, tipografije i kompozicije, kao i njihov utjecaj na razumijevanje i memoriranje informacija. Rezultati istraživanja ukazali su na važnost prilagodbe vizualnih elemenata ciljanoj publici. Analiza odgovora omogućila je definiranje kriterija za vrednovanje prezentacija u cjelini, pri čemu su jasnoća i kreativnost izdvojene kao ključni faktori. Dobiveni podaci pružaju korisne smjernice za buduće kreiranje prezentacija koje ne samo da učinkovito prenose informacije, već i zadovoljavaju visoke estetske standarde publike iz umjetničkog područja. Ovo istraživanje naglašava važnost balansiranja funkcionalnosti i vizualne privlačnosti u prezentacijama kako bi se osigurala njihova maksimalna učinkovitost u prijenosu informacija.

Ključne riječi

prijenos informacija; prezentacija; umjetničko područje

Hrčak ID:

330607

URI

https://hrcak.srce.hr/330607

Datum izdavanja:

14.1.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 62 *