Pregledni rad
VIDEOKONFERENCIJE I VIRTUALNI SVJETOVI - SINKRONI OBLICI KOMUNIKACIJE U ODGOJNO-OBRAZOVNOM PROCESU
Andrej Maras
; Osnovna škola Lotrščak
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija u odgojnom obrazovnom procesu samo je jedno od mogućih didaktičko-metodičkih rješenja koje učiteljima pruža mogućnost odgovoriti na izazove suvremene nastave. Pri tome, od učitelja se očekuje poznavanje specifi čnosti, metodičkih i tehničkih ograničenja i mogućnosti određenog informacijsko-komunikacijskog alata neposredno
prije njihove implementacije u odgojno-obrazovni proces. Cilj ovog rada je prikazati specifi čnosti videokonferencija i virtualnih svjetova u odgojno-obrazovnom procesu. Na osnovu relevantne znanstvene literature razvidno je kako učitelji prepoznaju pedagošku i didaktičku vrijednost videokonferencija i virtualnih svjetova, ali isto tako smatraju kako nisu dovoljno digitalno osposobljeni za takav vid nastavne komunikacije te kako im nedostaje jasnih i preciznih smjernica za ostvarivanje njihovog punog pedagoško-metodičkog potencijala.
Ključne riječi
odgojno-obrazovni proces; sinkrona komunikacija; videokonferencije; virtualni sviijet
Hrčak ID:
330718
URI
Datum izdavanja:
8.5.2025.
Posjeta: 0 *