Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22522/cmr202501103,
Od stihije do strategije: Obilježja kampanja za brendiranje poslodavaca u hrvatskom IT sektoru
Danijel Labaš
orcid.org/0000-0002-2339-6277
; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Davor Trbušić
orcid.org/0000-0001-9896-8412
; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Irena Radoslav
Sažetak
Rad analizira kako IT organizacije u Hrvatskoj planiraju i implementiraju svoje kampanje za brendiranje poslodavca. Autori su uz pomoć polustrukturiranih dubinskih intervjua sa stručnjacima za ljudske potencijale i komunikacije u odabranim IT kompanijama ispitali koje benefite IT kompanije ističu kao točke diferencijacije u odnosu na konkurenciju, planiraju li se kampanje za brendiranje poslodavaca strateški ili situacijski, kakav oblik i sadržaj komunikacije prevladava u provedbi takvih kampanja te na koje izazove i prepreke pritom nailaze. Ključni rezultati istraživanja pokazuju da IT kompanije u Hrvatskoj nemaju jasno definirane dugoročne strategije, već se kampanje planiraju situacijski, bez jasno postavljenih ciljeva. Analizirani primjeri također ukazuju na nedovoljnu sinergiju između odjela ljudskih potencijala i komunikacijskih stručnjaka, što za posljedicu može imati manjkavosti u kreiranju poruka i narativa. Time se previđa potencijal za održivu konkurentsku prednost, posebice kada je riječ o unutarnjem brendiranju usmjerenom na angažiranost i zadovoljstvo postojećih zaposlenika.
Ključne riječi
brendiranje poslodavca; korporativna kultura; IT kompanije; brendiranje; kampanja
Hrčak ID:
331636
URI
Datum izdavanja:
2.6.2025.
Posjeta: 250 *