Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.51650/ezrvs.19.1-2.5

Održivi digitalni marketing – Novi marketinški trend

Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska *
Matea Matić Šošić orcid id orcid.org/0000-0003-2788-2472 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku, Dubrovnik, Hrvatska

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 130 Kb

str. 195-205

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Održivost više nije pomodarstvo, već postaje imperativ za sve dionike ekosustava. S druge strane, marketinške aktivnosti mogu se koristiti kako bi se ovaj imperativ ispunio. Ovaj se rad bavi održivim marketingom, s posebnim fokusom na održivi digitalni marketing. Koncept podrazumijeva korištenje ekološki prihvatljivih strategija i taktika u digitalnom okruženju koje minimaliziraju ugljični otisak poduzeća, što može pozitivno utjecati na imidž marke, zadovoljstvo i lojalnost korisnika, te u konačnici na rast prihoda. Rad pruža uvid u razvoj i važnost održivog digitalnog marketinga, kao i u prednosti i izazove koje implementacija ovog koncepta sa sobom nosi. Doprinos ovog rada ogleda se u pružanju dubljeg razumijevanja dosad nedovoljno istraženog koncepta održivog digitalnog marketinga, kao i njegova utjecaja na poslovanje i društvo u cjelini.

Ključne riječi

digitalni marketing, održivost, održivi digitalni marketing, društvena odgovornost.

Hrčak ID:

333203

URI

https://hrcak.srce.hr/333203

Datum izdavanja:

5.7.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *