Stručni rad
https://doi.org/10.51650/ezrvs.19.1-2.5
Održivi digitalni marketing – Novi marketinški trend
Iva Gregurec
orcid.org/0000-0002-2429-0335
; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska
*
Matea Matić Šošić
orcid.org/0000-0003-2788-2472
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku, Dubrovnik, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
Održivost više nije pomodarstvo, već postaje imperativ za sve dionike ekosustava. S druge strane, marketinške aktivnosti mogu se koristiti kako bi se ovaj imperativ ispunio. Ovaj se rad bavi održivim marketingom, s posebnim fokusom na održivi digitalni marketing. Koncept podrazumijeva korištenje ekološki prihvatljivih strategija i taktika u digitalnom okruženju koje minimaliziraju ugljični otisak poduzeća, što može pozitivno utjecati na imidž marke, zadovoljstvo i lojalnost korisnika, te u konačnici na rast prihoda. Rad pruža uvid u razvoj i važnost održivog digitalnog marketinga, kao i u prednosti i izazove koje implementacija ovog koncepta sa sobom nosi. Doprinos ovog rada ogleda se u pružanju dubljeg razumijevanja dosad nedovoljno istraženog koncepta održivog digitalnog marketinga, kao i njegova utjecaja na poslovanje i društvo u cjelini.
Ključne riječi
digitalni marketing, održivost, održivi digitalni marketing, društvena odgovornost.
Hrčak ID:
333203
URI
Datum izdavanja:
5.7.2025.
Posjeta: 0 *