Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MARKETINŠKA ISTRAŽIVANJA U FUNKCIJI RAZVOJA PROIZVODA

Sven MARIČIĆ ; Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Milan IKONIĆ ; Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Tonči MIKAC ; Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 548 Kb

str. 55-63

preuzimanja: 4.395

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 548 Kb

str. 55-63

preuzimanja: 2.280

citiraj


Sažetak

Dugoročnim se planiranjem opća poslovna politika pretvara u konkretne poslovne zadatke koje treba realizirati na putu prema jedinstvenom cilju poslovnog sustava. Da bi se mogao donijeti dugoročni plan razvoja proizvodnog programa, treba obaviti mnoge složene aktivnosti koje se nazivaju marketinškim istraživanjima razvoja proizvoda. U članku je analizirana uloga marketinga u razvoju proizvoda, s posebnim osvrtom na istraživanje i analizu tržišta s namjerom utvrđivanja općih tendencija, zahtjeva, želja i potreba tržišta za proizvodima poslovnog sustava. Prikazane su podjele prikupljenih podataka te načini njihova dobivanja s osvrtom na metode i tehnike istraživanja tržišta.

Ključne riječi

marketing; planovi poslovnog sustava; ispitivanja tržišta; određivanje marketinških ciljeva

Hrčak ID:

30618

URI

https://hrcak.srce.hr/30618

Datum izdavanja:

19.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.485 *