Izvorni znanstveni članak
Usporedba govornih i pisanih pripovjednih tekstova učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole
Mate Milas
; Osnovna škola Većislava Holjevca
Sažetak
U radu ću iznijeti spoznaje do kojih sam došao usporedbom govornoga i pisanoga pripovjednog teksta na istu temu u učenika 3., 5. i 7. razreda osnovne škole. Ispitanici bi odgledali kratak animirani film te bi ga usmeno prepričali, što sam snimao kasetofonom, a nakon toga bi film i pismeno prepričali. Htio sam vidjeti hoće li se među tim tekstovima očitovati razlike na skladanjskoj razini.
Ključne riječi
govorni i pisani tekst; nezavisna jedinica (N-jedinica); uporaba zavisnih surečenica; uporaba nezavisnih veznih sredstava; organizacija diskursa
Hrčak ID:
32263
URI
Datum izdavanja:
1.3.2008.
Posjeta: 3.509 *