Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga

Lidija Cvikić ; Zagreb
Marija Bošnjak ; Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 183-197

preuzimanja: 1.107

citiraj


Sažetak

Razredbeni su ispiti namijenjeni
odabiru kandidata za upis i smještanje u skupine na fakultete i druga
učilišta po nekim kriterijima. Vrlo je važno da budu pouzdani i valjani,
posebno kada je to presudno i za ispitanike i za programe kojima
pristupaju, poput vrlo kratkih intenzivnih tečajeva. U ovome se radu
raspravlja o različitim vrstama razredbenih jezičnih ispita te navodi
primjer jednoga takvoga ispita inojezičnoga hrvatskoga. Navode se
kriteriji njihove podjele i temeljna načela njihove izrade. Propituje se
i položaj gramatike u suvremenoj nastavi stranoga jezika te ispitivanju
jezičnoga znanja. Razlaže se i teorijski okvir jednoga postojećega
razredbenoga ispita za sveučilišni tečaj inojezičnoga hrvatskoga te se
pokazuje njegova prikladnost.

Ključne riječi

razredbeni ispit; gramatika; hrvatski kao J2; jezično ispitivanje

Hrčak ID:

34720

URI

https://hrcak.srce.hr/34720

Datum izdavanja:

30.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.859 *