Prethodno priopćenje
Vidljivi učinci reforme hrvatske carinske službe: mišljenja otpremnika iz Istarske županije
Marija Kaštelan-Mrak
; Ekonomski fakultet, Rijeka
Alen Benazić
; Carinsrnica Pula, Pula
Sažetak
Reforme javnog sektora jedan su od najsloženijih problema s kojima se Hrvatska mora suočiti u svojoj tranziciji i pristupanju Europskoj uniji. Jedna od nedavno vođenih reformi, reforma carinske službe, daje uvid u određena postignuta unapređenja i može poslužiti kao vodič za one koji provode reforme na drugim područjima javnog sektora.
Ovo istraživanje osigurava dokaze o “zadovoljstvu korisnika usluga” funkcioniranjem hrvatskoga carinskog sustava. Zaključci su doneseni na temelju odgovora 31 otpremnika iz Istarske županije o ukupno 19 pitanja, primjenom Likertove skale. Prema njihovu mišljenju, usluga se posljednjih nekoliko godina poboljšala u nekoliko aspekata, što se
može interpretirati kao indikacija uspjeha reformskih napora.
Ključne riječi
javne usluge; percepcija kvalitete; rezultati reforme; carinska služba
Hrčak ID:
36047
URI
Datum izdavanja:
20.4.2009.
Posjeta: 1.930 *