Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Vidljivi učinci reforme hrvatske carinske službe: mišljenja otpremnika iz Istarske županije

Marija Kaštelan-Mrak ; Ekonomski fakultet, Rijeka
Alen Benazić ; Carinsrnica Pula, Pula


Puni tekst: hrvatski pdf 143 Kb

str. 25-47

preuzimanja: 1.087

citiraj


Sažetak

Reforme javnog sektora jedan su od najsloženijih problema s kojima se Hrvatska mora suočiti u svojoj tranziciji i pristupanju Europskoj uniji. Jedna od nedavno vođenih reformi, reforma carinske službe, daje uvid u određena postignuta unapređenja i može poslužiti kao vodič za one koji provode reforme na drugim područjima javnog sektora.
Ovo istraživanje osigurava dokaze o “zadovoljstvu korisnika usluga” funkcioniranjem hrvatskoga carinskog sustava. Zaključci su doneseni na temelju odgovora 31 otpremnika iz Istarske županije o ukupno 19 pitanja, primjenom Likertove skale. Prema njihovu mišljenju, usluga se posljednjih nekoliko godina poboljšala u nekoliko aspekata, što se
može interpretirati kao indikacija uspjeha reformskih napora.

Ključne riječi

javne usluge; percepcija kvalitete; rezultati reforme; carinska služba

Hrčak ID:

36047

URI

https://hrcak.srce.hr/36047

Datum izdavanja:

20.4.2009.

Posjeta: 1.624 *