Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Suradnicko ucenje u razrednoj nastavi

Ina Reić - Ercegovac ; Odsjek za Učiteljski studij, Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska
Tonć Jukić ; Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 134 Kb

str. 69-80

preuzimanja: 4.653

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko cesto i u kojim nastavnim predmetima
ucitelji primjenjuju suradnicko ucenje te koje cimbenike percipiraju ogranicavajucima u
njegovoj primjeni. U istraživanju je sudjelovalo 50 uciteljica razredne nastave, a primijenjen je
upitnik koji je konstruiran za potrebe ovog ispitivanja. Dobiveni rezultati upucuju na opcenito
nedostatnu primjenu suradnickog ucenja kao i na njegovu razlicitu zastupljenost u pojedinim
nastavnim predmetima. Nadalje, pokazalo se da od svih istraživanjem zahvacenih cimbenika
koji ucitelje ogranicavaju u primjeni suradnickog ucenja, materijalni uvjeti rada predstavljaju
najcešcu prepreku za ostvarivanje rada u suradnickim skupinama.

Ključne riječi

suradnicko ucenje; razredna nastava; , ogranicenja primjene suradnickog ucenja

Hrčak ID:

36901

URI

https://hrcak.srce.hr/36901

Datum izdavanja:

2.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.923 *