Prethodno priopćenje
Suradnicko ucenje u razrednoj nastavi
Ina Reić - Ercegovac
; Odsjek za Učiteljski studij, Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska
Tonć Jukić
; Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko cesto i u kojim nastavnim predmetima
ucitelji primjenjuju suradnicko ucenje te koje cimbenike percipiraju ogranicavajucima u
njegovoj primjeni. U istraživanju je sudjelovalo 50 uciteljica razredne nastave, a primijenjen je
upitnik koji je konstruiran za potrebe ovog ispitivanja. Dobiveni rezultati upucuju na opcenito
nedostatnu primjenu suradnickog ucenja kao i na njegovu razlicitu zastupljenost u pojedinim
nastavnim predmetima. Nadalje, pokazalo se da od svih istraživanjem zahvacenih cimbenika
koji ucitelje ogranicavaju u primjeni suradnickog ucenja, materijalni uvjeti rada predstavljaju
najcešcu prepreku za ostvarivanje rada u suradnickim skupinama.
Ključne riječi
suradnicko ucenje; razredna nastava; , ogranicenja primjene suradnickog ucenja
Hrčak ID:
36901
URI
Datum izdavanja:
2.12.2008.
Posjeta: 6.884 *