Prethodno priopćenje
Pedagoško razvojno-savjetodavna djelatnost s aspekta primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije
Goran Livazović
; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet Osijek, Hrvatska
Sažetak
Sasvim je jasno kako savjetodavna djelatnost u školskoj pedagogiji ima središnju
ulogu u postizanju zadovoljavajucih, a ipak optimalnih razina razvoja makro i mikro školskih
sustava. Smisao razvojno-savjetodavne djelatnosti leži u interdisciplinarnome pristupu složenim
svakodnevnim pitanjima odgojno-obrazovne prakse s ciljem prilagodavanja sastavnica procesa
pojedinacnim potrebama ucenika, ali i opcim potrebama društvene zajednice. Kurikulum mora
racunati sa zahtjevima, utjecajima i ulogom interesa šire društvene zajednice (države), lokalne
zajednice, sudionika odgojno-obrazovnoga procesa, pedagoškoga menadžmenta škole i
ocekivanja roditelja. Spoznaje menadžmenta ljudskoga potencijala intenzivno iskorištavaju sve
djelatnosti, stoga niti školstvo ne može biti izuzetak. Pritom valja voditi brigu o ravnopravnoj i
partnerskoj ulozi svih sudionika odgojno-obrazovnoga rada s ciljem kvalitetnoga razvoja.
Ključne riječi
obrazovni menadžment; školska klima i ICT; kurikulum utemeljen na vodenju; odgajatelji buducnosti
Hrčak ID:
36911
URI
Datum izdavanja:
2.12.2008.
Posjeta: 3.172 *