Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA

Kristina Urbanc


Puni tekst: hrvatski doc 72 Kb

str. 61-70

preuzimanja: 1.846

citiraj


Sažetak

U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pritom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtijevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za obavljanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.

Ključne riječi

terenska nastava; ideja osnaživanja; specijalizacija praktičara

Hrčak ID:

3475

URI

https://hrcak.srce.hr/3475

Datum izdavanja:

1.11.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.409 *