Stručni rad
ZNAČAJ TERENSKE NASTAVE ZA RAZVOJ PROFESIONALNOG IDENTITETA SOCIJALNIH RADNIKA
Kristina Urbanc
Sažetak
U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pritom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtijevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za obavljanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.
Ključne riječi
terenska nastava; ideja osnaživanja; specijalizacija praktičara
Hrčak ID:
3475
URI
Datum izdavanja:
1.11.2003.
Posjeta: 4.409 *