Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ORGANIZACIJSKE PERFORMANSE I ORIJENTACIJA HRVATSKIH OSNOVNIH ŠKOLA PREMA ZADOVOLJAVANJU POTREBA KORISNIKA

Nikša Alfirević
Jurica Pavičić
Miše Kutleša


Puni tekst: hrvatski pdf 119 Kb

str. 88-99

preuzimanja: 1.299

citiraj


Sažetak

Problem utvrđivanja međuovisnosti rezultata djelovanja (performansi) neprofitnih organizacija i orijentacije prema korisnicima predstavlja značajan izazov, kako menadžerima samih neprofitnih organizacija, tako i istraživačima zainteresiranim za navedenu problematiku. Pritom primjena modificiranih menadžerskih tehnika iz profitnog sektora predstavlja jednu od mogućih alternativa, iako bi prilikom analize neprofitnih organizacija u obzir trebalo uzimati i njihov doprinos društvu, percipiran od strane zainteresiranih strana. U ovom radu, autori primjenjuju metodologiju samostalnog vrednovanja postizanja ciljeva djelovanja (performansi) osnovnih škola na prigodnom uzorku ravnatelja - menadžera. Preliminarni rezultati istraživanja ukazuju na činjenicu da su promatrane dvije varijable negativno korelirane, što bi moglo ukazati na činjenicu da je menadžerska praksa u navedenim organizacijama kontraproduktivna. Iako navedeno područje traži daljnje istraživanje, vrlo je vjerojatno da, unutar obrazovnog sektora, postoji vrlo izražena potreba za obrazovanjem u području neprofitnog menadžmenta i marketinga.

Ključne riječi

osnovno obrazovanje; upravljanje performansama; marketinška orijentacija

Hrčak ID:

38183

URI

https://hrcak.srce.hr/38183

Datum izdavanja:

15.9.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.748 *