Stručni rad
ORGANIZACIJSKE PERFORMANSE I ORIJENTACIJA HRVATSKIH OSNOVNIH ŠKOLA PREMA ZADOVOLJAVANJU POTREBA KORISNIKA
Nikša Alfirević
Jurica Pavičić
Miše Kutleša
Sažetak
Problem utvrđivanja međuovisnosti rezultata djelovanja (performansi) neprofitnih organizacija i orijentacije prema korisnicima predstavlja značajan izazov, kako menadžerima samih neprofitnih organizacija, tako i istraživačima zainteresiranim za navedenu problematiku. Pritom primjena modificiranih menadžerskih tehnika iz profitnog sektora predstavlja jednu od mogućih alternativa, iako bi prilikom analize neprofitnih organizacija u obzir trebalo uzimati i njihov doprinos društvu, percipiran od strane zainteresiranih strana. U ovom radu, autori primjenjuju metodologiju samostalnog vrednovanja postizanja ciljeva djelovanja (performansi) osnovnih škola na prigodnom uzorku ravnatelja - menadžera. Preliminarni rezultati istraživanja ukazuju na činjenicu da su promatrane dvije varijable negativno korelirane, što bi moglo ukazati na činjenicu da je menadžerska praksa u navedenim organizacijama kontraproduktivna. Iako navedeno područje traži daljnje istraživanje, vrlo je vjerojatno da, unutar obrazovnog sektora, postoji vrlo izražena potreba za obrazovanjem u području neprofitnog menadžmenta i marketinga.
Ključne riječi
osnovno obrazovanje; upravljanje performansama; marketinška orijentacija
Hrčak ID:
38183
URI
Datum izdavanja:
15.9.2008.
Posjeta: 2.748 *