Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

KVALITETA USLUGA U TERMAMA HRVATSKOG ZAGORJA

Kristina Bučar ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Sanda Renko ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.184 Kb

str. 47-61

preuzimanja: 1.262

citiraj


Sažetak

Republika Hrvatska sa svojim očuvanim okolišem i raznolikim prirodnim ljepotama na malom prostoru posjeduje izrazitu komparativnu prednost pred ostalim turističkim destinacijama na europskom Sredozemlju. Glavni motivi dolaska turista u Hrvatsku još uvijek su "more i sunce" tj. dugačka, razvedena obala i mediteranska klima, iako Hrvatska obiluje raznolikošću prirodnih i društvenih turističkih resursa i u svom kontinentalnom dijelu. Međutim, promjene u zahtjevima potencijalnih turista dovele su i do promjene u razmišljanjima turističkih djelatnika koji sve više uviđaju nužnost implementacije kvalitete u svim segmentima svog djelovanja, a posebice na području usluga. U ovom su radu prikazane specifičnosti jednog od rastućih oblika turizma – termalnog turizma, i to kroz istraživanje zadovoljstva kvalitetom ponuđenih usluga u termalnim centrima Hrvatskog zagorja: Krapinske, Tuheljske i Stubičke toplice, te Terme Jezerčice. Rezultati istraživanja ukazali su na visok stupanj zadovoljstva ispitanika kvalitetom usluge u hotelima (koji nude usluge termalnog turizma), ali i visok stupanj nezadovoljstva vanpansionskom ponudom.

Ključne riječi

Hrvatsko zagorje; termalni turizam; kvaliteta; usluge

Hrčak ID:

38533

URI

https://hrcak.srce.hr/38533

Datum izdavanja:

28.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.657 *