Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MODEL UČENJA NA DALJINU U FUNKCIJI RAZVOJA MENADŽERSKOG OBRAZOVANJA NA POMORSKIM FAKULTETIMA

Frane Mitrović ; Pomorski fakultet u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 149 Kb

str. 42-48

preuzimanja: 971

citiraj


Sažetak

Razvojem globalne komunikacijske mreže ostvarene su tehnološke pretpostavke za kvalitetnije obrazovanje na daljinu, što
nije novost koju donosi internetska tehnologija. S tim se pojmom susrećemo u različitim oblicima: u dopisnim školama, u
nastavnim radijskim i televizijskim emisijama, na nastavnim CD-romovima, to jest u svim onim oblicima učenja u kojima
su nastavnik i student međusobno prostorno udaljeni. Da bi postupak učenja na daljinu u funkciji razvoja menadžerskog
obrazovanja na pomorskim fakultetima bio uspješan, treba ostvariti komunikaciju između nastavnika i pomoraca. Veliku
podršku komunikaciji na daljinu danas pružaju raznovrsni videokonferencijski sustavi. Oni omogućuju sinkroniziranu
komunikaciju bez obzira na fizičku udaljenost korisnika i vrlo su koristan dodatak ostalim alatima za učenje na daljinu. U
ovom se radu izlaže model učenja na daljinu (Distance Learning) u okviru kojega bi se organizirali tečajevi na daljinu, prije
svega za studente i pomorce pomorskih fakulteta, ali i za sve ostale zainteresirane polaznike. Postoje dileme o izobrazbi
na daljinu kao o djelotvornom načinu davanja poduka u učenju. Pritom ima puno pitanja u vezi s tim koliko je učenje na
daljinu stvarno i uistinu učinkovito. Stoga su se ovdje pokušali dati o tome neki odgovori i moguća rješenja.

Ključne riječi

Internet; učenje na daljinu; videokonferencijski sustav; Teleconference Room

Hrčak ID:

38617

URI

https://hrcak.srce.hr/38617

Datum izdavanja:

13.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.979 *