Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Orkestriranje Flauberta

Nenad Ivić orcid id orcid.org/0000-0002-4385-7333 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.204 Kb

str. 87-107

preuzimanja: 549

citiraj


Sažetak

Članak raspravlja o problemu hegemonizirajućeg i homogenizirajućeg (filozofskog)
diskursa analizirajući protokole interpretacij a u postkolonijalnoj kritici (Edward Said),
književnoj teoriji (Jacques Rancière) i muzikologiji (Theodor Adorno) na dva primjera
romaneskne književnost/glazbe: Mme Bovary Gustavea Flauberta i Trećoj simfoniji Gustava Mahlera. Analiza, utemeljena na konceptu mortlavie (Jacques Derrida), usredotočena je na
(uznemiren) odnos između autora (njegova života i smrti) i teksta (njegova rada).

Ključne riječi

književna teorija; muzikologija, postkolonijalizam; autobiografija; roman; Edward Said; Jacques Derrida; Jacques Rancière; Theodor Adorno; Gustave Flaubert, Mme Bovary; Gustav Mahler, Treća Simfonija

Hrčak ID:

40445

URI

https://hrcak.srce.hr/40445

Datum izdavanja:

26.5.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.609 *