Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Strah od stranog jezika i razumijevanje slušanjem kod monolingvalnih i bilingvalnih učenika engleskoga kao stranoga jezika

Jelena Mihaljević Djigunović orcid id orcid.org/0000-0002-9430-7526 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Vladimir Legac ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.176 Kb

str. 327-347

preuzimanja: 1.319

citiraj


Sažetak

Rad analizira rezultate istraživanja straha od jezika i razumijevanja slušanjem u učenju
engleskoga kao stranoga jezika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 56 monolingvalnih
i 56 bilingvalnih učenika osnovne škole. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši
stupanj straha od jezika kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika u svim trima
fazama kao i statistički značajan viši stupanj razumijevanja slušanjem kod bilingvalnih nego
kod monolingvalnih učenika. Ustanovljena je statistički značajna negativna povezanost
između straha od jezika u svim fazama i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika
u obje ispitivane grupe.

Ključne riječi

strah od stranoga jezika; bilingvizam; razumijevanje slušanjem; engleski kao strani jezik

Hrčak ID:

40456

URI

https://hrcak.srce.hr/40456

Datum izdavanja:

26.5.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.182 *