Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ULOGA MENADŽMENTA U POTICANJU PODUZETNIČKIH AKTIVNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA

Bojan Morić Milovanović ; Ekonomski fakultet Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 2.801 Kb

str. 25-44

preuzimanja: 1.210

citiraj


Sažetak

Ovim radom pružen je teoretski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, definirani su faktori i objašnjene su uloge upravljačkih struktura u razvoju poduzetničkih aktivnosti unutar poduzeća. Također, prikazano je postojeće stanje provođenja i poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća pri čemu su potrebni podaci dobiveni istraživanjem provedenim putem anketnog upitnika na uzorku od 150 velikih hrvatskih poduzeća. Usto, ovim radom istražila se i povezanost poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća i razine kreacija inovacija i invencija, odnosno, promatran je odnos između potpore menadžmenta, kao jednog faktora razvoja poduzetničkih aktivnost, i razine inovativnosti i inventivnosti promatranih poduzeća.

Ključne riječi

korporativno poduzetništvo; menadžment; inovacije; invencije

Hrčak ID:

41061

URI

https://hrcak.srce.hr/41061

Datum izdavanja:

30.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.732 *