Informatologia, Vol. 42 No. 3, 2009.
Izvorni znanstveni članak
KOMUNIKACIJSKE MOGUĆNOSTI SUVREMENE UMJETNOSTI U OKVIRU LIKOVNO-PEDAGOŠKOG RADA
Matjaž Duh
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Župančič
; edagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
U članku su predstavljene komunikacijske mogućnosti koje suvremena umjetnost nudi unutar likovno-pedagoškog rada. U uvodnom su dijelu predstavljena relevantna teorijska polazišta. Zatim je termin »komunikacijski paradoks suvremene umjetnosti« razvijen i obrazložen. U nastavku su iznesene i mogućnosti za njegovo prekoračenje. Na osnovu metodološki provjerene i empirijski popraćene problematike navodimo do čega smo došli. Usredotočili smo se na vanjske karakteristike suvremenih likovnih umjetničkih djela, koje omogućavaju kvalitetnu komunikaciju s učenicima. Ustanovili smo nadalje vizualnu zanimljivost, udruživanje neudruživog, upotrebu objekata na neobičan način te zanimljivost same ideje (koncepta).
Ključne riječi
Art education; communication; communication paradox; postmodernism; contemporary art; school
Hrčak ID:
41111
URI
Datum izdavanja:
23.9.2009.
Posjeta: 2.387 *