Informatologia, Vol. 42 No. 3, 2009.
Pregledni rad
MEDIJSKO OPISMENJAVANJE ODRASLIH
Stanislav Kink
; Učenički dom Ivana Cankara, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Zbog ubrzane dinamike mijenjanja medija odgoj za medije zahtijeva neprestano prilagođavanje. Komunikolozi upozoravaju na pomanjkanje zanimanja za odgoj za medije. Usprkos široj spoznaji da odgoj za medije postaje nužan sastavni dio građanskog odgoja, odgoj za medije za odrasle Sloveniji je nedovoljno razvijen. Na razini obrazovne politike nailazimo na odsutnost jedinstvene strategije i nedostatak zanimanja za odgoj za medije. Krajnji je cilj odgoja za medije medijski pismen građanin koji zna upotrebljavati medije za prikupljanje kvalitetnih informacija, pritom zna učinkovito predstaviti svoja stajališta i želje te sudjelovati u javnom komuniciranju. Zato je nužno uvođenje jedinstvenih medijskih obrazovnih programa koji će građanima omogućiti razvijati znanje, spretnosti i odnos prema medijima te tako jačati njihovu kritičnu svijest i odgovorne postupke. Odgoj za medije mora biti prisutan na svim stupnjevima obrazovanja jer se bez medijski pismenih odraslih ne može provoditi odgoj za medije u djece.
Ključne riječi
obrazovanje; odrrasli; medijsko obrazovanje; medijska pismenost; cjeloživotno učenje
Hrčak ID:
41117
URI
Datum izdavanja:
23.9.2009.
Posjeta: 5.636 *