Skip to the main content

Preliminary communication

Utjecaj novinarske predodžbe o PR profesionalcima na javno mnijenje

Ksenija Žlof ; Sveučilište u Zadru


Full text: croatian pdf 183 Kb

page 33-46

downloads: 1.923

cite


Abstract

Novinari od PR predstavnika očekuju obaviještenost, dostupnost i
stručnost. Također, važno je da imaju razumijevanja za novinarski posao te
da s novinarima neprestano komuniciraju, ažuriraju podatke i budu
tolerantni prema negativnim medijskim vijestima. Među poželjne osobine
PR predstavnika uvrstili su uvjerljivost, povjerljivost, autoritativnost, šarm i
ljubaznost, a kao najvažnije istaknuli su međusobno povjerenje i
vjerodostojnost osoba za odnose s javnošću kao izvora.

Keywords

predodžba; kredibilitet/vjerodostojnost; javno mnijenje; PR profesionalci; novinari

Hrčak ID:

41449

URI

https://hrcak.srce.hr/41449

Publication date:

4.11.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 3.129 *