Prethodno priopćenje
Inventura odnosa novinar - PR
Ružica Cigler
; novinarka Večernjeg lista i nastavnica Visoke novinarske škole
Sažetak
Napokon, najvažnije za obje profesije i njihovu uspješnu suradnju
jest nužno razvijanje međusobnog povjerenja, razumijevanje ciljeva obje
profesije, zajedničko inzistiranje na visokim standardima i dostojanstvu
posla koji obavljaju.
Bez obzira na to kamo jedni svrstavali druge, nedvojbeno je da su
im zvanja usko povezana, dapače, srodna su. Vratimo li se na početno
definiranje ciljeva – cilj PR-a je stvarati ugled organizacije ili osobe, što je
dugoročno moguće jedino korporativnom/osobnom odgovornošću u
svim segmentima poslovanja i djelovanja, pa onda i jasnim i točnim
komuniciranjem o tome. Tom cilju trebao bi biti komplementaran cilj
novinarstva - istinito, objektivno i pošteno obavještavanje javnosti.
Znači, i jedni i drugi samo su posrednici, čiji cilj mora biti
proslijediti javnosti točnu i jasnu informaciju. Stoga ne trebaju biti
neprijatelji, ne trebaju biti ni prijatelji, ali moraju biti partneri koji surađuju i
uče jedni od drugih.
Ključne riječi
novinarstvo; PR; animozitet; komplementarnost
Hrčak ID:
42341
URI
Datum izdavanja:
4.2.2008.
Posjeta: 2.543 *