Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

RAZLIKE U INTERESIMA I STAVOVIMA O SADRŽAJU PREDMETA TJELESNE I ZRAVSTVENE KULTURE (TZK) U ODNOSU NA ŠKOLSKI USPJEH

Katarina Runjić ; Učiteljska akademija Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 2.569 Kb

str. 26-32

preuzimanja: 1.040

citiraj


Sažetak

Cilj istaživanja bio je utvrditi povezanost između interesa za sadržaje iz nastavnog predmeta TZK i općeg uspjeha na završetku školske godine kao i završne ocjene iz predmeta TZK iz prethodnog razreda. Eksperiment je bio proveden u obliku anonimne ankete, koja je sadržavala pitanja o općem školskom uspjehu, o uspjehu iz tjelesnog odgoja i interesima za sadržaje TZK, na uzorku od 300 učenica iz zagrebačkih gimnazija. Odgovori su podvrgnuti faktorskoj analizi, analizi varijance i diskriminativnoj analizi. Faktorskom analizom utvrđeno je da su aktivnosti iz TZK prema odgovorima identificirane u latentnom prostoru kao pet međusobno nezavisnih faktora. Analizom varijance i diskriminativnom analizom utvrđeno je da odnosi između interesa za sportske sadržaje i općeg uspjeha nisu značajni. Analizom odnosa između interesa za sportske sadržaje i ocjene iz predmeta TZK, dobivena je značajna diskriminativna funkcija, koju su najbolje definirali odgovori: vježbe na spravama, skokovi i vježbe na tlu, a nešto slabije ostale aktivnosti. Razlikama interesa najviše su pridonijeli odgovori učenica sa slabijom ocjenom.

Ključne riječi

interesi; sadržaji TZK; uspjeh

Hrčak ID:

43427

URI

https://hrcak.srce.hr/43427

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.007 *