Pregledni rad
Vjerodostojnost – temelj medijskog djelovanja
Ante Gavranović
Sažetak
Vjerodostojnost u komunikaciji veoma je značajan element poslovne (i svake
druge) politike i prerasta u meritoran faktor uspješnosti.
Laži, zamagljivanje činjenica, manipulacije i prikazivanje samo 'lijepog lica'
stručnjaci označavaju kao 'kilere' vjerodostojnosti. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju
medija stalno raste i postoji latentna opasnost da najveći dio sadržaja tiskovina, napose
onih specijaliziranih, bude ispunjen PR materijalom. Odnos između medija i PR-a
stalno poprima nove oblike i veoma je važno stalno kontrolirati te međuodnose, jer
realno prijeti opasnost da se oni pretvore u svoju suprotnost. To više što zaista postoje
nastojanja da PR zadobije previše važno mjesto u ukupnom medijskom prostoru.
Ključne riječi
vjerodostojnost; mediji; PR; komunikacija; nove društvene vrijednosti
Hrčak ID:
44537
URI
Datum izdavanja:
18.12.2009.
Posjeta: 3.261 *