Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Vjerodostojnost – temelj medijskog djelovanja

Ante Gavranović


Puni tekst: hrvatski pdf 533 Kb

str. 121-132

preuzimanja: 1.257

citiraj


Sažetak

Vjerodostojnost u komunikaciji veoma je značajan element poslovne (i svake
druge) politike i prerasta u meritoran faktor uspješnosti.
Laži, zamagljivanje činjenica, manipulacije i prikazivanje samo 'lijepog lica'
stručnjaci označavaju kao 'kilere' vjerodostojnosti. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju
medija stalno raste i postoji latentna opasnost da najveći dio sadržaja tiskovina, napose
onih specijaliziranih, bude ispunjen PR materijalom. Odnos između medija i PR-a
stalno poprima nove oblike i veoma je važno stalno kontrolirati te međuodnose, jer
realno prijeti opasnost da se oni pretvore u svoju suprotnost. To više što zaista postoje
nastojanja da PR zadobije previše važno mjesto u ukupnom medijskom prostoru.

Ključne riječi

vjerodostojnost; mediji; PR; komunikacija; nove društvene vrijednosti

Hrčak ID:

44537

URI

https://hrcak.srce.hr/44537

Datum izdavanja:

18.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.735 *