Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi

Raffaela De Sanctis


Puni tekst: hrvatski pdf 78 Kb

str. 95-105

preuzimanja: 759

citiraj


Sažetak

Je li filozofija mrtva u postmodernom društvu kao što bi se po nekim pojavama u talijanskom školstvu možda moglo zaključiti? U članku se razmatra stanje u nastavi filozofije u talijanskim školama.
S klasične koncepcije utemeljene na kronološki poredanom učenju određenih (ili svih) filozofa i tekstova, prešlo se na pluridisciplinarnu ili interdisciplinarnu metodologiju modula. U članku se nastoji pokazati da problematizirajući pristup filozofiji i velikim egzistencijalnim pitanjima, praćenje tijeka apstraktnog razmišljanja i izravno suočavanje, moglo bi se reći “sokratsko” (ali i hermeneutičko), nastavnika i učenika sigurno su efikasniji i zanimljiviji načini učenja u odnosu na učenje i pamćenje povijesnih činjenica. Dobar nastavnik uspijeva na taj način privući pozornost učenika i potaknuti ljubav prema obrađenom sadržaju. Tu je međutim moguć drugi problem: “oštar” susret – sukob s udžbenikom filozofije.

Ključne riječi

Filozofija; nastava filozofije; strategije učenja

Hrčak ID:

4367

URI

https://hrcak.srce.hr/4367

Datum izdavanja:

24.8.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.390 *