Prethodno priopćenje
Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi
Raffaela De Sanctis
Sažetak
Je li filozofija mrtva u postmodernom društvu kao što bi se po nekim pojavama u talijanskom školstvu možda moglo zaključiti? U članku se razmatra stanje u nastavi filozofije u talijanskim školama.
S klasične koncepcije utemeljene na kronološki poredanom učenju određenih (ili svih) filozofa i tekstova, prešlo se na pluridisciplinarnu ili interdisciplinarnu metodologiju modula. U članku se nastoji pokazati da problematizirajući pristup filozofiji i velikim egzistencijalnim pitanjima, praćenje tijeka apstraktnog razmišljanja i izravno suočavanje, moglo bi se reći “sokratsko” (ali i hermeneutičko), nastavnika i učenika sigurno su efikasniji i zanimljiviji načini učenja u odnosu na učenje i pamćenje povijesnih činjenica. Dobar nastavnik uspijeva na taj način privući pozornost učenika i potaknuti ljubav prema obrađenom sadržaju. Tu je međutim moguć drugi problem: “oštar” susret – sukob s udžbenikom filozofije.
Ključne riječi
Filozofija; nastava filozofije; strategije učenja
Hrčak ID:
4367
URI
Datum izdavanja:
24.8.2006.
Posjeta: 2.390 *