Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

MOTIVI KRUZ KOMPANIJA ZA MULTINACIONALNI RAST

Doris Peručić orcid id orcid.org/0000-0003-1329-2666


Puni tekst: engleski doc 404 Kb

str. 127-137

preuzimanja: 1.201

citiraj


Sažetak

Proces poslovnog povezivanja kruz kompanija prisutan je kroz povijest razvoja kruz industrije. Ekonomija veličine i potreba za širenjem na nova tržišta bili su između ostalog razlog spajanja i akvizicija kruz kompanija. Danas tri velike korporacije dominiraju na svjetskom tržištu pomorskih krstarenja. Njihov udjel iznosi 84,3% ukupne svjetske bruto tonaže i 83% ukupnog broja brodskih ležajeva. Kruz kompanije obogaćuju svoju ponudu novim i sve većim mega brodovima i inovacijama proizvoda te koriste globalnu poznatost korporacijskog imidža kako bi se proširile na međunarodna tržišta. U ovom radu se istražuje zašto kruz kompanije šire svoje poslovanje na međunarodna tržišta i kako upravljaju ponudom u cilju smanjenja troškova i rizika poslovanja.

Ključne riječi

kruz kompanije; motivi; ekspanzija; ekonomija veličine; troškovi; marketing

Hrčak ID:

47324

URI

https://hrcak.srce.hr/47324

Datum izdavanja:

15.9.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.715 *