Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

MODELI POSLOVNIH STRATEGIJA MEĐUNARODNE PAKETNE DISTRIBUCIJE

Jadranka Bendeković ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Tomislav Batarelo ; IN TIME d.o.o Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 230 Kb

str. 79-98

preuzimanja: 1.499

citiraj


Sažetak

U suvremenom društvu postoji velika potreba za razmjenom informacija i roba. Međunarodna paketna distribucija se smatra najbržim i najpraktičnijim načinom za razmjenu i dostavu roba u globaliziranom svijetu. U radu se obrađuju tri modela poslovne
strategije međunarodne paketne distribucije: pozivni model, ugovorni model i kombinirani model. Osobine, prednosti i nedostaci su istaknuti za svaki model. Poseban naglasak je stavljen na upotrebljivost tih modela u različitim poslovnim situacijama koje se pojavljuju u zahtjevima za uslugama međunarodne paketne distribucije.

Ključne riječi

globalizacija; poslovna strategija; paketna distribucija; pozivni model; ugovorni model; kombinirani model

Hrčak ID:

50655

URI

https://hrcak.srce.hr/50655

Datum izdavanja:

31.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.643 *