Informatologia, Vol. 43 No. 1, 2010.
Izvorni znanstveni članak
KONCEPT UGLEDA UČITELJA U NEKIM EUROPSKIM ZEMLJAMA
Jan Zimny
; Katoličko Sveučilište u Lublinu, Lublin, Poljska
Sažetak
Danas, kada se različite znanosti munjevito razvijaju , razmišljamo o njihovom značaju i kako se one mogu primijeniti u svakodnevnom životu. Učiteljski ugled je jedno od mnogih pitanja koja su postavljena prije ovog trenutka u razvoju znanosti. Dati ćemo kratki pregled problema u svjetlu istraživanja koja su provedena u nekim europskim zemljama. Moralni ugled je najvažniji u pedagogiji. Ponašanje osoba koja ima određeni ugled postaje primjer za druge ljude. Njegova velika snaga utječe na način razmišljanja i djela drugih ljudi. Autorov je cilj odgovoriti na pitanje: "Da li život unutar totalitarnih sustava utječe na mentalitet ljudi i, ako da, kako?" Ponuđena hipoteza koja će se istraživati glasi: 'U post-totalitarnim društvima ljudi su više dogmatični i zastupaju nedemokratske stavove više nego u zemljama stare demokracije '.
Ključne riječi
prestiž; obrazovanje; učitelji; demokracija
Hrčak ID:
53038
URI
Datum izdavanja:
29.3.2010.
Posjeta: 3.888 *