Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća

Valentina Pirić ; Tomić & Co. d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 156 Kb

str. 149-162

preuzimanja: 4.419

citiraj


Sažetak

Tema je ovoga rada analiza utjecaja korporacijskih komunikacija i intenziteta njihove primjene na upravljanje imidžom poduzeća, te isticanje uloge imidža poduzeća kao jednog od osnovnih izvora njegove konkurentnosti u okviru suvremenih tržišnih uvjeta. Pregledom i analizom teorijskih doprinosa u radu je prikazano kako korporacijske komunikacije objedinjavaju dimenziju upravljačke, organizacijske i marketinške komunikacije na razini poduzeća te kako odgovarajućim intenzitetom njihove primjene i odgovarajućim stupnjem integracije mogu utjecati na upravljanje imidžom poduzeća. Naglašena je i potreba razumijevanja koncepta imidža poduzeća kao važnog izvora konkurentnosti. U tu svrhu u radu je provedeno iscrpno istraživanje utjecaja intenziteta primjene korporacijskih komunikacija na imidž poduzeća na tržištu Republike Hrvatske kao i istraživanje utjecaja pozitivnog imidža poduzeća na njegovu konkurentnost. Korištena metodologija obuhvatila je anketiranje vanjske javnosti na prigodnom uzorku ispitanika. Prikupljeni podaci analizirani su metodama višestruke regresije i korelacijske analize. Rezultati istraživanja potvrdili su postojanje utjecaja intenziteta primjene korporacijskih komunikacija na imidž poduzeća i tvrdnju da pozitivan imidž poduzeća utječe na povećanje njegove konkurentnosti. U tom je smislu korporacijskim komunikacijama moguće pripisati strateški važnu ulogu za poslovanje poduzeća u okviru novonastalih tržišnih uvjeta.

Ključne riječi

korporacijske komunikacije; imidž poduzeća; konkurentnost poduzeća

Hrčak ID:

53066

URI

https://hrcak.srce.hr/53066

Datum izdavanja:

29.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.098 *