Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Igor Vukasović ; Millenim promocija, agencija za tržišno komuniciranje


Puni tekst: hrvatski pdf 257 Kb

str. 211-230

preuzimanja: 2.785

citiraj


Sažetak

Rad pojašnjava ulogu imidža države u njezinim političkim i gospodarskim nastojanjima, a bavi se ulogom sporta u promociji i kreiranju imidža države. Analizirajući domaćinstva različitih svjetskih sportskih događaja, poput olimpijskih igara i nogometnih prvenstava, autori pokušavaju otkriti ekonomske i promotivne mogućnosti za gradove i države domaćine te utjecaj na države sudionice natjecanja. Posebnu važnost pridaju globalnim medijima, koji imaju ulogu “stvaranja” događaja, ali i prenošenja slika i dojmova o zemlji domaćinu. Zaključuju kako ipak ključnu ulogu imaju organizatori, o čijoj kreativnosti i sposobnosti uvelike ovisi u kojoj će mjeri organiziranje važnog sportskog događaja pridonijeti promotivnom i ekonomskom uspjehu njihove države, jer su popratna događanja podjednako važna kao i samo natjecanje.

Ključne riječi

sport, promocija, upravljanje markom, država, olimpijske igre, prvenstvo

Hrčak ID:

53070

URI

https://hrcak.srce.hr/53070

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.413 *