Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Upravljanje održivom gradnjom sportskih objekata u turizmu

Ivan Novak ; Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
Manuela Novak


Puni tekst: hrvatski doc 137 Kb

str. 258-267

preuzimanja: 1.303

citiraj


Sažetak

Razmatrajući problem ekonomskih aspekata održive gradnje sportskih objekata u funkciji razvoja turizma s gledišta marketinške koncepcije, isti se nužno povezuje s turističkom potražnjom koja pokazuje kako motivi dolaska turista u različite destinacije ovise o sukladnosti ponude neke destinacije i sklonosti potrošača. U tom smislu neki motivi putovanja u neku turističku destinaciju vezani su i uz sportsko-rekreacijske sadržaje. Sa strane potražnje turisti željni aktivnog odmora traže turističke destinacije s ponudom koja će zadovoljiti njihove potrebe. Sa strane ponude turističke destinacije morale bi sve više ulagati u mnogobrojne sadržaje aktivnih odmora, koji su izvan sezone nositelji i generatori mnogobrojnih troškova. Iz tog razloga održiva gradnja takvih objekata naprosto je nužnost bez obzira na veće troškove u kratkom roku.

Ključne riječi

marketing; motivi dolaska; sportsko-rekreacijski objekti; odriva gradnja

Hrčak ID:

54816

URI

https://hrcak.srce.hr/54816

Datum izdavanja:

18.3.2010.

Posjeta: 2.008 *