Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SISTEMSKI POSTUPCI I POGREŠKE U SINHRONIZACIJI PODATAKA O STRANKAMA U OSIGURAVAJUĆIM DRUŠTVIMA

Ostojić Josip ; Croatia osiguranje d.d Zagreb, Hrvatska
Mile Pavlić ; Odjel za informatiku, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Zdravko Dovedan ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 344 Kb

str. 96-104

preuzimanja: 589

citiraj


Sažetak

U radu se opisuju aktivnosti i greške u procesu integracije stranaka. Prikazan je i model procesa integracije podataka o strankama u informacijskom sustavu osiguravajućeg društva. Temeljni poslovni procesi u prodaji i štetama osiguravajućeg društva su ključni izvor podataka o strankama. Proces integracije poslovnog informacijskog sustava nužno prati i proces integracije podataka o strankama, kao temeljnog tipa entiteta odnosno centralne tablice u bazi podataka. Izvršena je dekompozicija procesa integracije aplikacije štete i prodaja i detaljnije opisane aktivnosti pojedine faze. Proces integracije podataka o strankama dekomponiran je u tri faze: analiza, priprema i integracija. Svaka faza sastoji se od više aktivnosti, a neke aktivnosti su dalje dekomponirane. Prikazan je model procesa sinkronizacije stranaka kao jedne od ključnih aktivnosti u integraciji podataka o strankama.

Ključne riječi

klijent; integracija; sinhronizacija; osiguravajuće društvo; procesni model

Hrčak ID:

55836

URI

https://hrcak.srce.hr/55836

Datum izdavanja:

30.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.650 *