Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ISTRAŽIVANJE ULOGE I ZNAČENJA ETIKE U MARKETINŠKIM ODLUKAMA MEDIJA

Sandra Soče Kraljević ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 467 Kb

str. 150-156

preuzimanja: 9.182

citiraj


Sažetak

Etika u marketingu je tema koja otvara niz različitih pitanja i područje čije značenje raste. Cilj ovog rada je naglasiti važnost etičkih problema u marketingu, pomoći vam da naučite etički odlučivati u marketingu. Shvatite li značenje etike u marketingu, bit će vam lakše prepoznavati i rješavati etičke probleme nekog poduzeća ili medija. Problemi vezani uz etiku u marketingu stari su kao i sam marketing. Ovaj rad daje pregled uloge i značenja etike u marketinškim odlukama. Prvo se pojmovno određuje etika u marketingu, potom se raspravlja o čimbenicima koji utječu na etičko odlučivanje u marketingu. Izdvojeni su, etički problemi u marketingu: raspravlja se o načinu podizanja razine etičnosti u marketinškim odlukama i utjecaj koji marketinške odluke imaju na društvo. Rad je zaključen uspoređivanjem moralnog i etičkog kodeksa. Možemo zaključiti da je etika za poduzeće uvijek dugoročno rentabilna. Etika i etično ponašanje uvijek su rezultat pojedinačne, osobne odluke. Želja za ostvarivanjem neke trenutačne koristi poslovne ljude može navesti na neetično ponašanje. Neetično ponašanje doista može rezultirati kratkoročnim uspjehom, ali nipošto ne može biti temelj dugoročno profitabilnom, uistinu marketinškom poslovanju. Potrošači / korisnici, poslovni subjekti i društvo u cjelini prepoznaju, osuđuju i izbjegavaju neetične pojedince, poduzeća i medije.

Ključne riječi

etika; etički problemi u marketingu; etički kodeks; marketinško istraživanje

Hrčak ID:

55858

URI

https://hrcak.srce.hr/55858

Datum izdavanja:

30.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 12.527 *