Skip to the main content

Review article

VAŽNOST KOMUNIKACIJSKOG MENADŽMENTA U USPJEHU PROJEKTA

Ksenija Čulo ; Faculty of Civil Engineering, J.J.S. University, Osijek, Croatia
Vladimir Skendrović ; World Bank, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 310 Kb

page 228-235

downloads: 16.509

cite


Abstract

Komunikacija je bitan proces u svijetu upravljanja projektima. Teško ju je savladati, ali je važno da se učini svaki napor kako bi se postigla. Mnogo puta članovi projektnih timova na lošim projektima misle da bi se projekt bolje realizirao da je bila bolja komunikacija. Radi toga se komunikacija često navodi kao područje koje treba najviše pobojšanja, kako bi se osigurao uspjeh projekta puno informacija, uključujući predviđanja, ciljeve, potrebe, resurse, izvješća o stanju, proračun i zahtjevi za nabavu, trebaju biti redovito preneseni svima koji su uključeni u projekt. Komunikacija u projektu može često biti teška zbog izazova koji su specifični za upravljanje projektima. Mnogi projekti su kratkoročni i radi toga je projektna komunikacija samo privremena. Za projektne menadžere je kritično da poruka stigne odprve točnokako bi se izbjegle greške u komunikacijskom procesu. Projektni menadžeri komuniciraju koristeći razne medije za prijenos poruke. Važni faktori uključuju komunikaciju o tome kako će se projektom upravljati i kako će komunikacije teći u i iz projekta. Treba također imati jasan i koncizan komunikacijski plan koji će odrediti projektne odgovornosti i tipove komunikacije koji će se koristiti. On uključuje i procese potrebne za osiguranje pravovremenog i svrsishodnog stvaranja, prikupljanja, distribucije, spremanja, pronalaženja i krajnjeg korištenja projektnih informacija. Ima nekoliko ključnih elemenata u projektnom komunikacijskom planu koje treba razmotriti.

Keywords

komunikacija; komunikacijski menadžment; projektni komunikacijski plan; projekt

Hrčak ID:

59106

URI

https://hrcak.srce.hr/59106

Publication date:

27.9.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 27.781 *