Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj znanjem intenziviranih aktivnosti na orijentaciju prema kupcu: istraživanje o metalurškoj proizvodnji

Bulent AYDIN ; Gebze Institute of Technology, Istanbul
Adnan CEYLAN ; Gebze Institute of Technology, Istanbul


Puni tekst: engleski pdf 155 Kb

verzije

str. 821-836

preuzimanja: 801

citiraj


Sažetak

U ovoj smo studiji izradili originalni model i proveli istraživanje o
metalurškoj proizvodnji. Osnovni cilj istraživačkoga modela jest
istražiti orijentaciju prema kupcima koja ovisi o faktorima
znanjem intenziviranih aktivnosti te tako pomoći poduzećima i
znanstvenicima zainteresiranima za ovu temu. Znanjem
intenzivirane aktivnosti, koje su povezane s kapacitetom učenja
organizacija jesu: sistemska orijentacija, klima u organizaciji
koja potiče na učenje, orijentacija na stjecanje i upotrebu znanja
te orijentacija na suuporabu i distribuciju podataka. U svrhu
istraživanja odabranoga sektora, konstruiran je instrument na
temelju detaljnoga proučavanja literature i primijenjen je na
578 zaposlenika metalurških tvrtki. Utvrđeno je na temelju
ishoda da je konstruirani model značajan (na razini p< 0,001),
a da je istodobno orijentacija na kupca značajno korelirana sa
svim znanjem intenziviranim aktivnostima (na razini p< 0,001).
Nadalje, ukupno objašnjena varijanca orijentacije prema kupcu
koja ovisi o znanjem intenziviranim aktivnostima iznosi 0,77.

Ključne riječi

znanjem intenzivirane aktivnosti; orijentacija prema kupcu

Hrčak ID:

60118

URI

https://hrcak.srce.hr/60118

Datum izdavanja:

31.10.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.736 *