Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.12.1.4

PRAGMALINGVISTIČKI ASPEKTI STVARANJA IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE

Nevenka Blažević ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Aneta Stojić ; Faculty of Philosphy, University of Rijeka, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 268 Kb

str. 57-66

preuzimanja: 1.958

citiraj


Sažetak

Imidž je značajan predmet istraživanja i jedan od ključnih čimbenika pri odabiru turističke destinacije. Imidž turističke destinacije predstavlja zbir percepcija koje potencijalni turisti imaju o dotičnoj destinaciji. U promidžbenim materijalima pri stvaranju imidža se koriste verbalni i slikovni elementi. Predmet ovog istraživanja su najčešći pragmalingvistički elementi koji se koriste u promidžbenim materijalima. Posebna pozornost posvećena je pragmalingvističkim elementima koji utječu na stvaranje imidža Hrvatske kao turističke destinacije.

Ključne riječi

imidž turističke destinacije; jezik turizma; pragmalingvistički elementi; turistički promidžbeni materijali

Hrčak ID:

61774

URI

https://hrcak.srce.hr/61774

Datum izdavanja:

8.6.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.274 *