Stručni rad
DAROVITI UČENICI
Ljiljana Vranjković
; OŠ Josipa Lovretića, Otok, Hrvatska
Sažetak
Prepoznavanje različitih oblika nadarenosti i talenata kod djece i usmjeravanje njihovih sposobnosti veliki je izazov za mnoge roditelje i učitelje. Jedna od velikih pogrešaka koju rade osnovne škole jest podjela učenika na darovite i nedarovite, na dobre i loše. Djeca
se razvijaju različitim brzinama u različitim sposobnostima. Podjelom na darovite i nedarovite frustriramo djecu koja su u procesu razvoja i kočimo taj razvoj. Početni neuspjeh mora biti izazov za novi pokušaj. Djeca gledaju na okolinu pretežito crno-bijelo. Ako ih
društvo podijeli na uspješne i neuspješne, ona svrstana među neuspješne obeshrabruju se, identificiraju s neuspjehom i premda žele biti bolja, prestanu vjerovati da to mogu i počnu se ponašati prema osobitostima brzopletog svrstavanja.
Ključne riječi
darovitost; stvaralaštvo (kreativnost); fleksibilnost; fluentnost; elaboracija; osjetljivost za probleme
Hrčak ID:
63364
URI
Datum izdavanja:
6.12.2010.
Posjeta: 12.195 *