Stručni rad
IZAZOVI MENTORSTVA: Poticanje refleksivnog mišljenja studenata - budućih učitelja
Mojca Jurišević
Sažetak
Kao asistentica za pedagošku psihologiju na Pedagoškom fakultetu u
Ljubljani svake godine pratim redovitu pedagošku praksu približno stotine studenata druge godine razredne nastave. Vodim pripreme studenata za pedagošku praksu, razgovaram s njima o događajima (i problemima) tijekom prakse i čitam njihove dnevnike praćenja nastave, a na kraju zajedno sa studentima analiziram i evaluiram cjeloviti proces prakse. Također surađujem s učiteljima mentorima u školama (konzultacije, hospitacije, seminar za učitelje mentore). Ovim člankom želim podijeliti razmišljanja s učiteljima mentorima o
važnosti poticanja strukovne refleksije studenata – budućih učitelja. Bavit ću se pitanjima zašto i kako se pomoću refleksivnog mišljenja može postići viši stupanj profesionalnosti u (budućem) učiteljskom zanimanju.
Ključne riječi
Hrčak ID:
6274
URI
Datum izdavanja:
16.1.2004.
Posjeta: 2.423 *