Informatologia, Vol. 43 No. 4, 2010.
Izvorni znanstveni članak
ANALIZA KVALITETE WEB STRANICA HOTELA S 5 ZVJEZDICA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Vlado Galičić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Mislav Šimunić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Sažetak
Marketinška prezentacija cjelokupne ponude putem interneta, postaje sve značajniji faktor uspješnog poslovanja svakog hotela kao poslovnog sustava. Predstavnici ugostiteljsko-turističke potražnje sve češće i u sve većoj mjeri, do relevatnih informacija o ponudi dolaze putem interneta kao suvremenog mas medija. U radu se analizira kvaliteta web Site-ova svih hotela u Republici Hrvatskoj koji su razvrstani u prvu kategoriju, što podrazumijeva njihovo pravo za isticanjem pet zvjezdica. Opredjeljenje za ovakav uzorak ima za cilj ukazati kako hoteli, koji su u najvišoj kategoriji razvijaju svoj prezentacijski model na internetu. Hipoteza u radu glasi: najbolji hoteli imaju najbolje definirane sadržaje na web stranicama. Istraživanje ima zadaću utvrditi eventualna odstupanja stvarnog sadržaja web site-ova s definiranim odrednicama Multimedijskog informacijskog modela (Multy Medial Information Model), kojeg su autori postavili kao idealan i za kojeg smatraju da može stvoriti pretpostavke većeg poslovnog uspjeha na turističkom tržištu. U skladu sa rezultatima analize, pokušat će se predložiti mjere za unapređenje postojećeg stanja internetske prezentacije najboljih hotela i pojedinih segmenata njihovog cjelovitog proizvoda.
Ključne riječi
Internet; web stranica; hotel; hotelski proizvod; marketing
Hrčak ID:
63965
URI
Datum izdavanja:
30.12.2010.
Posjeta: 5.253 *